Friday, February 19, 2010

aku dan seksyen 27!!!! =)

assalamualaikum.........
haha aku kmbali lg utk mengupdate blog aku...kali niey aku nk cter psl aper yer??hahahakowg tngu jer ar nnty yer,,(^_^)
kowg tgk gmbo kt ats 2....dak 2 comey kn??aku ar 2...hehe..tbe2 j nk prasan...haha..
sbnanyer nk cter psl khidupn aku kt uma aku niey,,,SEKSYEN 27, TAMAN BUNGA NEGARA, SHAH ALAM, SELANGOR...
haha..mesty kowg nk tau sgt2 kn aper yg aku nk cter kali niey...aku sbnonyer bkn dilahirkn kt s.alm....aku berasal dr rumah yg bernombor.........aku pn xingt no bper,,,
tp yg pntgnyer namer jln 2,,JALAN UDANG KERTAS, SEGAMBUT, KL...
huhu...aku stat pndah s.alam niey bler umo aku 5thn...so aku x ingat pn aper2 knangan kt uma lamer aku 2...
hihi...
bler da stat pndah s.alm,,,,msty ar suasana brbeza dr kt uma lamer kn,,,,

mklumla kwsn prumahan bru time 2,,,skrg da lamer da...
klu aku stat pndah cniey time umo aku 5thn,,,meanz thn bper 2??em....1997....tol x??so aku punyer first skola is...
TASKI ABIM SEKSYEN 27...wak2 niey,,aku da 6thn...
bru la aku knal aper itu sekola....abcd.......1234.....n aper itu ckgu!!!! =)tp klu nk kter aku bru stat dpt kwn wk2 aku skola tadika,,aku rase xbtol kot...
cz aku mmg da der kwn2 yg baek n rapat dgn aku wk2 kt segambut dlu...
cmer aku xingat namer dowg...hehe...rindu la plak kt dowg sumer...(TT) sob...sob...
ok2 straight ar nad!!!!aku bkn nk cter psl zaman aku knak2..
ha... niey dier...kwn2 yg 1 klas dgn aku since aku form1....lamer x??hehe,,
pd mereka yg mengenali aku skrg...cnthnyer izza, piah, anem, nanod, rabi and ramai agy,,,
kowg msty xkn cayer klu aku ckp dlu time aku kt skola lamer,,,aku bkn happening cm aku yg skrg...
dlu kn aku niey...
senyap jer,,,hihi..jrg bersuara...
caye x??caye ar..
caye ar....
ha...yg niey lak,,,
geng2 aku kt smk sesyen 27...
nabilah farah arinah, zuraini, nurul syamimi, nik anis, dan tuan nor farhana...
ramai dak laki yg menamakn kami GENG DRAGON BALL!!!
nper dowg bg gelaran 2??
cz dowg kte nabila glak mcm maitibu (tol ker spelling??)
hihi...
tp ktowg lk glar dri ktowg TEAM BLURP!!!
nper lk??cz kwn2 aku niey klu da sndawa mcm badak air pn ader...
haha..
aku jer yg cm semut.. =p
hehe..
pasan lak..
aku rndu sgt kt bdak2 sengal yg sekepala dgn aku niey...

tp msok jer form4,,
ktowg da kner bwk haluan msg2 bler tuan dpt offer g smt tengku ampuan afzan kt kuantan,,,
aku lak dpt offer mrsm muar..so dr 6 org,,
tngal ar 4 org jer..
xsmpi 2 minggu aku kt mktb,,
mimi, zue, nab n zana dpt offer g smt yg samer...
smt dato lela maharaja kt rembau..
so tngal ar meknis (anis) sowg2 kt c2...
bermula dr saat itu,,,
ktowg mken renggang...
sumer surat2 aku dowg xbls...
ayh aku slalu gk ckp,,,
dowg da xingt kt aku...
mler2 aku deny,,
cz aku tau dowg bz kt skola dowg...
dlm ramai2 2,,
aku cmer keep intouch dgn tuan sowg jer,,,
yg laen??
dowg xkn tnyer kaba aku slagi aku xtnyer kaba dowg...

so,,aftr spm niey...
skali lg dowg mnempatkan diri utk pkerjaan yg smer...
kjer kt kilang canon rmai2...
tuan lak jd wirawati negara...
haha...
anis??asyek tuka2 nombor...smpi xtau nk contact caner...

tngal ar aku sowg2 kt seksyen 27 niey...
amek lesen sowg2,,
g kjer sowg2,,
g kdai sowg2...
bler ptg2,,
hangout pn sowg2...aku cmer ader fathi jer...
dier jer yg tman aku siang mlm,,
walaupn dier pn cbuk dgn kjer dier..
xper2 aku phm...

buat nabilah, mimi, zue n zana....
walaupn kowg xbace blog aku niey (bak kter izza BELOG)...
hihi...
ampun izza...
tp aku jz nk ckp,,,walaupn kowg mcm ala2 da luper kt aku n tuan,,
tp ktowg tetap ingt kt kowg...
walaupn tuan da patah aty gler2 dgn kowg....
aku pn samer....
tp aku xnk ar mrajok mcm yg tuan buat...
kowg yg ckp kter akn jd kwn baek smpi bler2...
tp xper..aku tngu saat kter bersatu blek jd TEAM BLURP...
cz ali cafe kter,,
TEMAN SEJATI SNTIASE DI ATY..
kowg sntiase di aty ku walau aper pn jd...