Sunday, April 24, 2011

Kolej Matrikulasi Nogori Sombilan (part 2)...













kachak!!!itu gambar yg diambil utk tujuan menyiapkan assignme
nt
sebenarnya...
huhu...
meh aku kenalkan setiap org dlm gambar nieyh..
berdiri dr kiri,,
swarruben, deeya, hajar, aida bersama guru bahasa inggeris kam
i,,
madam cheah yit ying..


yg niey pulak,,
gambar pelajar2 sengal H2P1...
hehe... kami happening tau...
sporting lg...
nama jer budak hayat...
xsemestinyer budak hayat itu skema n xbyk ckp...
sape stuju dgn saya,,
angkat tgn mcm saya!!
(angkat tgn mcm usop citer antu mak limah)


gambar niey pulak diambil tyme last day kelas semester satu sebelum bermulanya study week kami...
sape tengah2 tuh??
tu la mr. wong yong geng...
yg baek hati n sgt best... muahahaha...

kalau gambar td diambil pada hari terakhir semester satu,,
gambar niey pulak diambil tyme hari terakhir semester dua...
tp aku xder dlm gambar neh...
nape??
biarlah rahsia...
ngehngehngeh...
mereka tangkap gambar dgn mr. wong weng siong...
(mr. wong jugak tau!!)
pensyarah kimia kami...
jeng3...
beliau garang tp baek tau...
like3...

gambar niey diambil pada hari yg sama mcm gambar kat atas...
nieh la die,,
pensyrah biology kuliah HAYAT 2..
en. ruszaidi bin...
err,,
aku pon xtau la bin aper..
maaf yer cikgu...
hehe..

gambar nieh diambil pada hari terakhir bersama cikgu fatihah..
guru tutor kimia kami....
cikgu nieh besh,,,
tp aku xrapat sgt dgn dia...
huhu...
tyme neh cikgu dah nak bersalin...
so kitorang sempat lagi snap gambar niey walaupun kitorang tau
yg kitorang dah lambat nak gi kelas kokurikulum dgn tuan h
aji othman.. huhu...

haa....
yg tengah2 pakai baju oren tuh la cikgu nasuruddin bin dimyati yg merangkap guru tutor matematik kami + pensyarah matematik kuliah HAYAT 2...
cikgu nieh pemalu orgnyer...
tp sporting...
bestla dgn die...
terbaekk.....
gambar yg nieh,,,
gambar dgn guru tutor kami yg menggantikan cikgu fatihah...
nama beliau cik asniati...
(betul x ejaan niey??)
best tau cikgu niey...
sporting...
walaupun kitorang xsempat kenal dia lama sgt...
ade la dlm sebulan or less,,
kitorang kenal dia...
tak sempat rapat sgt pun...
huhu
ape2 pun,,,
kitorang tetap syg cikgu...
haaa....
niey la dia....
cikgu yg dah macam kawan kitorang...
puan che salmi bt ismail yg merangkap cikgu tutor biology kami,, pensyarah biology kuliah HAYAT 2 dan cikgu amali kami...
amek kau...
memang dlm ramai2 cikgu,,
kami paling rapat dgn cikgu niey laa...
nape??
sebab dia best!!!
walaupun garang sikit...
huhu...
tp memang cikgu salmi yg terbaek la....
kalau ada anugerah guru terbaek,,
aku rase aku nak bg kat dia la..
ley x cikgu??
ley kan??
hehe

ok..
now,, enough citer pasal cikgu2 yg ajar aku...
skrg nak bukak citer pasal classmate aku pulak...
aku bukanlah penduduk asal perkam
pungan H2P1 sebenarnya...
aku niey sebenarnya berhijrah dr kampung F1P5 kpd H2P1..
tyme mula2 masuk,,
aku ingatkan kelas niey sangatlah..
skema badut...
tp rupenyer tak pun...
aku rasa kelas niey la kelas yg paling bising dalam kuliah kam
i..
huhu...
aku rasa laa...
xtau la kalau org laen raser laen...
huhu..
well,,
aku sgt rindu pada kamu semua tau x!!!
rindu sgt2..
insya ALLAH kalau ada jodoh kita jumpa lagi keyh??
tata... syg korang sgt2!! ^____________________^