Friday, September 21, 2012

no idea

ASSALAMUALAIKUM....

ya ALLAH.... akwardnyaaaaaa!!!!!!!! dah lama sangat tak update blog ni sampai aku pun dah lupa format yang selalu aku guna untuk menghapdate. maaf ye pembaca pembaca sekalian. aku bukannya busy sangat pun actually. cuma mood nak mengupdate tu memang dah ke laut mati. hehehehe..

so yeah. hello to all! lama tak jumpa anda semua. amacam? ada sihatkah? i don't really have my own specified topic untuk ditulis kat entry ni. tapi aku rasa macam rindu blog. so, yeah... here i am. :D

oh ye. sekejap je aku rasa masa berlalu. dan aku rasa macam banyak yang aku nak share dengan readers kat blog ni. tapi macamlah aku ni rajin sangat nak membebel panjang berjela berjuntai kan? haha.. assignments pun macam siput babun progressnya.

eh kejap. before ni aku guna aku ke saya ek? seriously tak ingat langsung. huhu...

ok. kejap je idea yg bercurah curahan tadi dah hilang. nantilah aku update lagi. no idea nak merepek apa kat blog ni. hehehehe

salam sayang dari saya, deeyamorten :)

assalamualaikum

No comments: