Friday, July 15, 2011

"Contest: Saya ada Cash RM1000..!!"

ASSALAMUALAIKUM..

nak masuk contest!! nak masuk contest!! nak masuk contest!! 

*nak join? klik sini. hehehehe*
kalau saya ada RM1000, saya nak..

  • belanja ibu dan ayah saya makan
  • bagi duit tu kat diorang buat beli barang dapur

ok now. alamat rumah saya ialah
no. 38, jalan sungai lalang 27/19, seksyen 27, taman bunga negara, 40400, shah alam, selangor darul ehsan

itu je. eh2, nak tag 3orang kawan...



dah siap!! hehehe.. oklah nak tidur. tata.. assalamualaikum..

p/s: nak tau hadiah dia apa?
klik kat duit tu..

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

2 comments:

aquatwins932 said...

deeya.. ty ea tag :D sory lambat bagi response.. kita dah post entry tu :) btw, awak masok la contest ni.. contest pakai shawl.. tuan tanah suruh kita masok.. tapi, kita x pernah pakai shawl lol.. so, i think this contest might suits u.. gud luck ea :D

http://chumelyuhuu.blogspot.com/2011/07/contest-shawl-dan-aku.html

qudwa said...

sori agt2...da lame x pijak2 kat cni...XD....busy...:(