Saturday, November 5, 2011

annoying

ASSALAMUALAIKUM..

i was planning to settle all my assignment by today, tapi at the end of the day, satu pun aku tak sentuh. walaweyh. terbaik deeya!! *tangan di kepala, mata dijulingkan ke tengah*

ok aku pun naik juling tengok gambar ni


ok lets start. maaf kat korang sebab aku dah beberapa hari tak update blog. aku ada beberapa test and assignment yang perlu disettlekan before balik raya ni, so, aku memang tak sentuh lappy langsung. malah aku deactivate kan facebook aku sebab KONONNYA taknak kacau fokus kepada test. hihi...

ok ayat aku sungguh skema naga malam ni...



aku nak cakap pasal relationship malam ni. ececeh... setelah sekian lama aku meninggalkan genre informatif dan teguran dalam blog aku. sekarang insyaALLAH aku sambung balik before aku meneruskan progress persiapan assignment yang tak berapa nak banyak tapi agak banyak tu.


RELATIONSHIP DALAM FACEBOOK


sorry kalau ada yang terasa dengan entry kali ni. aku minta maaf awal awal. hihi... maafkanlah aku di kala musim raya haji ni. siapa maafkan aku, aku belanja senyuman paling sweet yang aku ada. hehehe..




ya ALLAH jauhnya aku melencong. ok sila balik ke topik asal.


aku tau ramai antara pengguna facebook yang letak status relationship kat profile masing masing kan? aku tak kata salah. in fact, i do the same thing.


tapi, tak perlu rasanya kalau setiap masa, setiap minit, dan setiap detik, asyik nak bermanja manjaan dengan pasangan.


kalau kat chat atau private message takpe, tapi kat wall. semua orang boleh baca apa yang kau tulis.



hai awak.. i love you more than yesterday

the next 5 seconds...

i love you more sayang.. hugs and kisses for you... muuuuaaahhh

seminit kemudian...

cayunk awak kertat kertat. i really do!


kalau sekali sekala takpe lagi. tapi kalau hari hari?

setiap minit yang berlalu mesti ayat yang sama kau tulis kat wall orang tu..

mula mula memang nampak sangat sweet, tapi kalau selalu?



bayangkan betapa ANNOYEDnya orang orang yang baca ayat ayat tu.


aku bercakap berdasarkan pengalaman dan penghayatan.

aku rasa bukan aku seorang yang rasa macam tu. ramai kot...

again, sorry kalau ada yang terasa. tak berniat buat korang marah atau kecil hati, tapi hanya nak bagi teguran.


oh readers, deeya jealous je tu!!


mungkin ada antara korang yang akan cakap macam tu..

tapi believe me dear, aku TAK jealous punlah.

nak bermanja manja boleh, tapi please jangan kat public ok?







ini pendapat dan pandangan dari apa yang aku rasa. aku tak selesa dengan situasi macam ni. nak nak lagi kalau every komen and every wall post penuh dengan bunga bunga cinta.



kadang kadang, aku yang rasa malu. huhu..

sorry again kat korang!

adioss.. assalamualaikum..

p/s: burung nuri terbang rendah,
singgah sebentar di dahan  berduri,
aidil adha menjelma sudah,
maaf dipohon , keampunan di cari

p/s2: selamat hari raya haji korang!
sorry pantun tak best. hihi..

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

4 comments:

Liyana Mahmood said...

haha. tahu tak pe. lagi terasa malu and annoyed kalau diorg letak gambar dgn pasangan masing2. gambar mcm dah kahwin pulak tu. haishh.

deeyamorten said...

@ouh no!! yana!!
i cannot agree more. hahahaha

MissyNursy ♥ said...

haha..kan..sekali sekala xpe..klu selalu, muntah ijau plishhh!!

Namee Roslan said...

masalhanya bila gaduh, terus tukar status. macam entah ape2 . esok baik balik, tukar lg..serious entah ape2..