Friday, October 21, 2011

kisah aku dan sang buaya

ASSALAMUALAIKUM..

hello guys!! maaf sebab dah agak lama tak update blog. aku sempat bukak dashboard and approved a few comments and read beberapa blog update kat dashboard aku. tapi aku tak sempat nak komen balik semuanya. sorry :)

tadi terbaca entry kak namee pasal video perempuan gaduh sebab playboy tu. and also, aku terbaca entry kucing serius pasal playboy. tiba tiba aku teringat peristiwa dalam hidup aku. pasal playboy jugak. yang aku rasa, perlu untuk aku kongsikan dengan korang. especially GIRLS.



yup yup yup. aku pernah terjebak dalam perangkap buaya darat yang sangat tuttttttt.... sampai sekarang aku rasa menyampah dengan diri aku yang sangat cepat tersangkut kat pukat dia. dan aku laaaaagggggiiiii menyampah kat si buaya tu. ok deeya jangan emo..

seperti entry kucing serius yang ni, playboy bukannya menabur janji manis. tapi diorang memang manis. urghhh... menyirap seyh bila teringat pasal golongan buaya terlepas kandang ni.




tapi aku takdelah sampai tahap nak bergaduh tarik tarik tudung dalam kedai kasut

aku professionallah beb!

aku bincang elok elok dengan mereka yang berkenaan. dan akhirnya masalah aku settle.




ok ni dah masuk bab keenam dalam lesson plan kita hari ni. so, berbalik kepada cerita asal. dia yang aku maksudkan tu, mula mula dah cuba mengorat classmate aku. but then, classmate aku tak layan. entah macam mana, dia try ngorat aku pulak *pergh ayat bajet hot*

aku yang noob ni, teruslah terpikat dan hanyut dalam sungai lumpur yang dia buat tu *ni metafora apa pulak ni?*



but then, a few weeks after tu, kawan baik aku bagitau yang dia tu playboy. ayat dia....

nad, kau dengan si tutttttt tu? janganlah nad. dia tu pernah couple dengan sepupu aku, tapi dalam masa yang sama, dia mintak couple dengan kawan baik sepupu aku tu. ish.. tak payahlah nad.

aku terkejut lantas terus menyoal selidik si tutttt tu *ayat tak boleh blah lagi sekali* selidik punya selidik. dia mengaku. tapi dia kata tu cerita lama.


so, aku yang noob ni pun percaya kata kata dia, and kembali hanyut dalam sungai lumpur tadi tu.


dan bak kata  kucing serius dalam entry dia yang ni, kelemahan seorang buaya memanglah masa. it only took me a few months.. err, adalah dalam tiga bulan lebih kurang, untuk sedar benda ni. cisss.....





bila dia cuma call atau mesej aku HANYA bila dia bosan tanpa seorang kawan atau teman bercakap


tapi macam yang aku dah mention tadi, aku tak mainlah tarik tarik tudung bagai ni kan. aku guna langkah professional. slow talk dengan sasaran aku.


and there it is, terbongkar sudah segala rahsia...


rahsia apa? biarlah rahsia. huhuhu..


and mungkin sebab insiden tu, aku jadi MENYAMPAH dengan lelaki yang suka mainkan perempuan ni. ingat kitorang ni apa? anak patung? teddy bear?




ye aku mengaku aku sangatlah superbly NOOB time tu. tapi takpe, pengalaman memberi pengajaran kan?


so, kepada lelaki lelaki yang rasa macam korang ada ciri ciri playboy tu, silalah fikir 10 kali sebelum anda menyakiti hati seorang perempuan. sebab.....


what goes around comes around

kau sakitkan hati orang hari ni, esok lusa, jangan salahkan orang lain bila hati kau hancur sebab dia.


wooooo.... deeya emo.....


huhu.. ok sudah sudah. mau berhenti sudah ni.

jumpa lagi dalam entry seterusnya. entah bila aku akan update lagi.

adioss.. assalamualaikum..

p/s: berhati hati memilih buaya..
eh salah..
berhati hati di jalan raya...
^_______________^

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

1 comment:

Liyana Mahmood said...

sabar deeya. sabar nak!! :D
lupakan perkara lalu. usah dikenang, jadikan pengajaran ok :)