Monday, October 3, 2011

stress... tension... menyampah nyah!!

ASSALAMUALAIKUM..

hey hoo!!!!!!! *sambil menjerit lepas tension* lama tak update blog kesayangan aku ni. huhu.. aku nak luah perasaan kat sini ni. nak share dengan korang ketensionan aku. huhu.. so, silalah sudi membaca. taknak baca? baca jugak!! kalau tak aku suntik korang dengan vitamin c.

aku bukan tension studylah!! siapa kata aku tension study ni? study so far ok. cumaaaaaa...........





phone aku rosak!!



tension den. eh siapa kata phone tak penting? bagi pelajar pelajar sekolah memanglah phone tak penting. setakat nak buat lepas rindu dengan boyfriend sambil gayut gayut bawah pohon cemara je.

tapi kalau bagi student universiti, phone ni sangatlah sangat penting. kenapa?



  • tanpa phone kau takkan tau kelas kau batal hari ni. penat penat turun tangga naik tangga jatuh longkang lari lintang pukang, tiba tiba.... "eh, kenapa takde orang pun dalam dewan kuliah ni?" oh di saat itu baru kau tahu bahawasanya kelas kau dah dibatalkan. sekian terima kasih..

  • tanpa phone kau takkan tau bahawa assignment kau kena hantar hari ni. punyalah kau rileks mak limah baring baring terbongkang dalam bilik sambil goyang kaki dalam kelajuan 15 km/j malam tu tanpa mengetahui kau bakal dipanggil oleh pensyarah sebab kau tak hantar assignment pada masa yang ditetapkan. sekian terima kasih..

  • tanpa phone kau tak boleh nak main mesej time kuliah berlangsung. opss... ini aku tak buat ek.

  • tanpa phone kau tak boleh nak call parents dan pakwe kau untuk lepaskan segala rindu mak andam di hati

  • tanpa phone tak boleh dengar lagu sambil basuh baju sambil menyanyi terpekik terlolong dalam bilik air tu

  • tanpa phone takdelah korang dapat tengok gambar terbaru aku yang cun melecunssss.. :p


see? banyak kan impact takde hanphone bagi seorang pelajar universiti? stress nyah.. stress. korang korang yang study kat puncak alam ni tau tak kat mana ada jual handphone murah berharga rm80? eh, dalam kampus ye. luar kampus tak payah bagitau aku. sebab aku malas nak keluar. hihi..


nak hambek seketul gambar lama aku time kat matrik dulu. aku tau korang rindu aku kan? kan? kan?



dahlah nyah. nak study pulok ni. adioss.. assalamualaikum..




thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)


3 comments:

Unknown said...

phone sgt penting!!huhu..tanpa phone siapelah sy..hehehe

Namee Roslan said...

mesti la rindu dgn deeya!! si comel ni. hp dah beli baru dah ke ? hp tu penting. yela nak harap public phone smua dah musnah dek rempit. hehe

A's said...

sabar wehhh..lek lek..HAHA