Saturday, September 3, 2011

cak!!!

ASSALAMUALAIKUM..

nah hambek kau!! seminggu tak berupdate blog aku ni. ada yang datang raya blog aku? haha.. maaflah ye dah lama tak update blog. bukan taknak. tapi memang taknak pun. hahaha.. eh tak tak. kat kampung takde internet dan aku memang bukan seorang penggemar broadband, maka tinggallah blog aku berhantu seketika. tapi sekarang aku dah buat kenduri doa selamat halau hantu hantu tu dah.

aku ni jenis yang cepat bosan. maka, aku dah bosan dengan header lama aku yang gambar aku pegang gitar tu *kesinambungan cerita yang tak best. hampass kelapa sungguh kau deeya*

so aku tukar header! aku akui aku ni takde bakat nyah dalam industri buat header ni. so, aku edit gambar jelah ye. layankan jelah. haha..

hambek kau. seminggu tak menaip bila dah start menaip memang tak hengat dunia yang fana ni lagi dah ye. nasib baik masih ingat yang aku tak makan lagi *eh?* takde kena mengena, sila abaikan.



raya korang macam mana? vogue tak korang pakai? muahahaha..

aku malas weyh nak packing packing barang nak masuk uni esok lusa tulat langkat ni. M A L A S G I L O S S..

dan aku juga malas nak buat check list barang yang aku perlu beli dan simpan dalam beg. ada sesiapa nak tolong buatkan?



excited pun ada nak balik belajar ni. tapi malas takyah ceritalah ye. lagi banyak dari pakcik rajin. bilalah pakcik rajin nak datang melamar hati aku yang sunyi sepi ni. huhu..

ok now! aku kena stop merepek melalut ke laut ni. nak pergi mandi *oh yes. aku tak mandi lagi. busuk tak?* pastu packing barang. eh sebelum tu nak melantak dulu. laparssssss....

tata korang. nanti kalau aku rajin aku update pasal perayaan aku ye. huhu.. oh sedikit hint di sini, raya pertama aku tak berapa meriah sebab makcik demam tiba tiba datang beraya kat system immune badan aku. hampas kelapa parut betul.



tu jelah. adioss.. assalamualaikum..

p/s: nak duit raya!!

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

1 comment:

Namee Roslan said...

hey, saya lah pengunjung setia blog awak ni. hehe, biasalah raya, semua org busy menziarah org tersayang :) hehe, blog ni terabai jap. hehe, selamat hari raya. comel header baru :)