Monday, September 5, 2011

Segmen : Aku Mahu Readers Setia

ASSALAMUALAIKUM..

setelah sekian agak lama aku menyepi sepi sunyi tanpa menyertai sebarang segmen, hari ni aku nak join segmen lagilah. sebab aku telah ditag oleh cik azlinda yang comel ni :)

tajuk segmen dia menarik perhatian aku. hadiah yang ditawarkan pun macam best. sebab aku tengah pokai nak topup menopup sealu selalu sangat ni. maka, hadiah topup memang sangatlah berpatutan aku rasa. huhu..

ahh.. sila abaikan aku merepek meraban cendawan kat atas tu.


entry aku yang aku rasa best untuk korang baca ek? apa ek? ada ke entry best dari aku ni? hahaha.. jap jap. aku bagi yang aku suka.

KENTUT VS TERKENTUT

SOALAN MEREPEK 

CERITA TENTANG KETAM 

dah cukup tiga. nak lagi? korang explore sendiri okeh? huhu..

bab nak tag orang ni yang aku tak reti ni. aduilaaa... siapa je aku nak tag? semua kawan aku dah daftar masuk uni dah. haha..

jap aku cari ye... erm....

oh ada seorang kawan aku tak daftar uni lagi nampaknya. huhu.. so aku nak tag dialah,


dan lagi dua bloggers yang aku suka baca entry mereka..


tu je nyah. korang nak join? klik banner kat atas ye.. peace.

ok dah. adioss.. assalamualaikum..

p/s: kelaparan

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

5 comments:

Tea Dno said...

arghh, tak agak2 nak tag.. tengs btw.. tapi, dah busy ni yang.. hehehe...

Unknown said...

haha. nice nice. entry kebabom mcm deeya punya bole tmbah readers tu ! cahiyook !!


btw, tengs join :DD

Siti Nurazlinda said...

wahh ~ I glemer kat sini seketika . thnx ya :)) good luck .

Unknown said...

ok ok thanks tag ye..aish join nnt..yabeda bedu!

Namee Roslan said...

:) bagus segment macam ni :)