Wednesday, June 8, 2011

corat coret

ASSALAMUALAIKUM..

hai semua!!:) buat apakah? err, tentu kawan2 blogger saya sedang tertanya2 kenapa agaknya saya tak update entry pasal cabaran 30 hari tu ek? hehe.. jawapan kepada persoalan anda ialah SAYA MALAS!! jeng3.. ye, saya malas nak update entry berkaitan dengan benda 30 hari tu. maaf ye kawan2. ada pelepasan kan? *wink nantilah, kalau saya dah rajin nati baru saya sambung buat balik ek? jangan marah derr.. nanti cepat tua.. :)

eh ok, tajuk entry ni corat coret yang juga membawa maksud saya sedang kebosanan dan hanya nak membebel tak tentu hala kat dalam blog ni. kalau anda tak nak baca pun takpe. tak kisah pun. hey guys!! ada tak antara you all yang baca blog ni yang minat buat handcraft? ada tak? ada tak? ada tak? tapi sepanjang pemerhatian saya terhadap kawan2 sebaya saya, ramai antara mereka yang tak suka buat benda2 macam tu. saya pun tak taulah kenapa. 


ok, seperti yang saya dah bagitau tadi, entry ni ditulis sekadar nak mengarut2 merepek meraban meroyan kat sini. hehe.. takde point yang penting pun. takde gossip panas pun. takde gambar seksi pun. memang tak menarik langsunglah kan entry kali ni. haha.. just kidding..

nak tanya!! nak tanya!! siapa antara anda yang minat menyanyi? tapi taknak masuk AF, Mentor, Mentee segala bagai tu? siapa? kalau ada, sila angkat tangan macam saya. :)

*ha.. angkat tangan macam pakcik wilcha ni ye!! :)*
sesungguhnya, saya memang takde apa2 pun nak tulis malam ni. semua yang telah ditulis kat atas ni... ahh.. abaikan ok? jangan layan saya, si blogger bengong. toink toink.. eh, kepada yang baca entry ni, sila2lah tinggalkan jejak anda ye.. nak jugak baca komen2 korang2 ni.. kenapa? sebab saya tengah bosan tahap naga nak beranak. fuhh.. oklah guys. i'll end this here for now.. chow.. tata.. assalamualaikum..

thanks for reading guys!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: