Friday, June 10, 2011

Day 10: photo of the item i last purchase

ASSALAMUALAIKUM..

hai semua!! lepas mengupdate entry baru tadi tu, terus je semangat nak berblogging membara balik. wahaha.. ok, hari ni saya nak cabaran 30 hari saya yang memang dah berjela2 ketinggalan daripada kawan2 saya yang lain. orang lain dah masuk hari ke berapa belas dah, saya masih di hari ke sepuluh. fuhh.. sadisssss.... sebenarnya saya tak ingat apa barang yang terakhir sekali saya beli. tapi saya letak jelah ek gambar barang paling latest. haha.. jap2 tengah upload. tunggu jap ek. ok, dah boleh tengok sekarang. buka mata luas2!! 1, 2, 3..

*tadaa...*
benda ni memang baru dibeli, tapi gara2 takde kerja berfaedah nak buat kat rumah, saya pulun buat cross stitch ni everyday sampai dah separuh siap dah. oh ye saya memang suka sangatlah buat kerja2 kraftangan macam ni. tak suka? fine.. pergi main jauh2. trangtangtang.. ada sesiapa yang ada minat macam saya tak? cer citer sikit. nak jugak share something dengan readers. hehe..

oklah guys. i think i should stop here. eh belum2. suppose hari ni keputusan kemasukan ke USM keluar. saya tak mengharap sangat untuk dapat tawaran tu, tapi, can you guys pray for me? sebab ada seseorang cabar saya untuk dapatkan tawaran masuk ke USM. oh saya bukannya nak tawaran tu untuk memenuhi cabaran ye, jangan salah faham pulak. well, at least i have more choice untuk dipilih rather than only one choice yang ditawarkan oleh pihak IPTA lain. sekurang2nya saya boleh pilih yang terbaik kan? betul tak? so guys, do pray for me ek? kalau saya dapat insya ALLAH saya update entry kat sini pasal tawaran tu. tapi kalau tak dapat pun, insya ALLAH saya update jugak. haha.. oklah guys. i'll end this here.. chow.. tata.. assalamualaikum..

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: