Tuesday, June 7, 2011

tempahan

ASSALAMUALAIKUM..

hai semua. tajuk entry hari ni lain daripada yang biasa saya buat. entry ni, insya ALLAH pendek je. just nak bagitau anda semua pembaca2 setia saya ni, keinginan saya yang membuak2 kat dalam hati ni. semalam saya ke kedai jahit kat depan rumah saya. hajat hati nak beli cross stitch set untuk dijadikan hadiah perkahwinan mak iti saya. sambil2 tu, cari sekali hadiah birthday for both my sister and brother. cari punya cari, saya jumpa set jahitan kraftangan ni. memang sesuailah kalau nak bagi gift kat orang. sangat simple dan comel. so, i've decided to buy it and give it to them.

so, selepas dah siapkan semua kraftangan2 tu, tiba2 timbul satu idea kat dalam benak saya ni, untuk ambil tempahan menjahit handcraft mcam tu. nak tengok hasilnya? jom2..





sebenarnya ada banyak lagi bentuk dan warna. tapi saya baru buat dua jenis ni je. yang lain2, akan diupdate kemudian. so, kepada sesiapa yang berminat nak tempah barang2 ni, just let me know ok? boleh leave comment kat dalam spaces provided. ok? harga barang2 ni setiap satunya hanya RM7.

eh oklah guys. i have something else to do. kalau ada yang berminat, leave comment kat space bawah ni atau kat chatbox saya ye? nanti saya akan update lagi untuk beberapa corak dan warna yang lain pulak. i'll end this here for now. chow.. tata.. assalamualaikum..

thanks for reading guys!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: