Tuesday, June 21, 2011

mengait vs menaip part 2

ASSALAMUALAIKUM..

hai semua!! haha.. hari ni nak cerita pasal mengait lagi sekali. kalau hari tu saya kongsi pasal kekerasan tangan saya yang agak menyusahkan saya untuk mengait, hari ni saya kongsi pasal ke.. ke apa pulak ek hari ni.. err, keberjayaan *ada ke ayat ni?* saya untuk menguasai skill2 mengait tu. alhamdulillah.. walaupun agak mencabarlah jugak, tapi bak kata pepatah, nak seribu usaha, taknak seribu alasan kan? *pepatah manalah aku cedok ni..* 

entry kali ni tak panjang pun. sebab mata saya dah mula berat plus esok saya dah start kerja, so tak boleh tidur lewat macam selalu *sigh* nasib baik kerja 2 hari seminggu je. haha.. so, hari2 yang tak kerja tu bolehlah tidur lambat2. eh ok, ni dah melencong jauh dari tujuan ni. ehem.. so, i would like to thank auntie kedai jahit kat depan rumah saya ni sebab sudi mengorbankan masa beliau mengajar saya mengait *dahlah dua tiga kali ajar asyik buat salah yang sama je* memang memerlukan kesabaran yang tinggilah kalau mengajar saya ni. huhu.. dan jutaan terima kasih turut saya kalungkan buat keluarga saya dan kawan2 yang telah banyak menyokong hobi saya ni *dah macam nak buat page penghargaan dalam folio sejarahlah pulak* dan tak lupa kepada anda semua yang sudi membaca. apa? tak sudi baca? ok fine. pergi baca blog orang lain *nada merajuk*

oklah. ngantuk sudah. tidur dulu ye. sok nak kerja!! tengah semangat ni *padahal dalam hati...*  chow.. tata.. assalamualaikum..

*bila bangun dari tidur nak  jadi macam makcik sleeping beauty yang comel loteh ni boleh tak?*


p/s: harap2 encik fahrin sudi
mengejutkan diri ini pagi esok..
kalau tidak, terlajaklah jawabnya...

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: