Thursday, June 16, 2011

dah lebih dua tahun dah

ASSALAMUALAIKUM..

kita mula dulu kala,
waktu itu bulan dua,
ku teringat harumannya,
bila kupejam mata..

suka duka tawa ria,
bila hati jatuh cinta,
kita semua bergembira,
di kelas mutiara..

wahai rakan2ku,
dengarlah celotehku,
ku cipta istimewa buat kamu,
marilah kudendangkan,
lagu sebagai kenangan,
cintaku bulan dua di mutiara..

janganlah kau cemburu,
ini sekadar lagu,
jeliknya oh rupa mu macam hantu,
marilah kudendangkan,
lagu sebagai kenangan,
cintaku bulan dua di mutiara..

oh.. hai semua!! ada nampak itu lirik lagu kat atas? lagu tu adalah lagu khas yang diolah oleh saudari diana nordin untuk kelas kami time form 4 dan form 5. you know what guys? masa terlalu pantas berlalu. sampaikan dua tahun bersama mereka macam tak cukup bagi saya. and i miss them a lot!!

sedar tak sedar, dah lebih dua tahun kami terpisah antara satu sama lain. hubungan kami sekelas ni dah macam adik beradik dah. we are very close to each other and we did every single things together *except for mandi and lepas hajat lah kan.. huhu* dan memori bersama mereka masih segar dalam ingatan saya. macam baru semalam semuanya berlaku. dan macam baru semalam saya tinggalkan sekolah tu.

to all mutiarianz, boleh tak kalau saya cakap korang semua is the best peoples i've ever met!! the best among the best friends i've ever befriend with!! oh, bukanlah bermaksud kawan2 yang lain tu tak best, tak, tak dan tak sama sekali.. tapi mereka2 yang saya maksudkan ni, sangat istimewa bagi saya. saya dah anggap mereka ni macam adik beradik saya. we've been through everything together.. almost everything.

sob2.. dah dua tahun tak jumpa mereka. sangat rindu okay? but i belief, kami akan bertemu jugak satu hari nanti, insya ALLAH.

okay to my dearest shue, hazirah, nanod, salina *oh lina tak baca entry ni. sigh..*, anem, kila, izza gem2, shaq, safiah, shikin, una, dijah, teha, naeem, ecah, noww, amir, soib, ziq, poji, adib, hafiy, bapak, fahmi, kri, harry, hafiz, fariz and last but not least hakim. aku rindu korang sangat2 *walaupun aku tak sempat nak rapat dengan hafiz kan. huhu.. maaf2* rindu nak gaduh bertekak dengan hakim *oh malu sungguh time tu. maaf ye hakim. peace..* rindu nak kena buli dengan teha, rindu nak lepak kat astaka dengan nanod, rindu nak dengar dijah bercakap, rindu nak panggil izza gem2, rindu nak dengar piah ketawa, rindu nak borak dengan salina and oh saya rindu nak kena function dengan anda semua ye kawan2. jeng3.. ok pengakuan berani mati. i miss basically everything about you all guys!!

jom nyanyi lagu kat atas tu sama2 jom!! :D

*bergambar sebelum bergambar.. apakah?*

*our trip to melaka!!*

*takde kerja sangatlah kan.. padahal homework berlambak tak siap. haha..*

*time beraya kat rumah mama molly!! i don't remember the baby's name. huhu.. okay, that's fahmi. jangan salah faham ye!! kami kawan je.. jangan dok gosip lak. den sopak sapo yang gosip tu kang..*

*saya nampak kurus pulak kat sini.. unbelievable*
*with nanod.. and shue..*

*oh okay.. ni zaman2 lemak bermaharajalela. huhu*
sorry guys. gambar complete satu kelas takde. *sigh* oh, sangat tak bestlah kan? nak buat macam mana. takde rezekilah tu namanya. oklah guys. i'll end this here. chow.. tata.. assalamualaikum..

p/s: gambar2 telah dicilok dari fb fahmi dan jugak dijah.
sorry ye. hehe..

thanks for reading guys!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)


No comments: