Wednesday, June 1, 2011

mari sertai blog pilihan malaysia!!

ASSALAMUALAIKUM..

oh hai hai hai!! wahaha.. semangat taik hidung sungguh saya ni. sekarang saya masih busy nak buat persiapan perkahwinan makcik saya. tapi bila ada kesempatan tu nak lah jugak kan membersihakan sawang mawang kat blog tercinta ni. ish3.. nanti kesian kat you all readers!! baca entry yang sama je berulang ulang kali. lagipun, can i live without writing on my blog? nope.. setiap hari dok terfikir pasal blog je. apa nak update bila free? berapa agaknya traffic hari ni? apa yang kawan2 update hari ni? bla.. bla.. bla.. macam2 kat dalam fikiran. oh ok. dah2 stop merepek. entry ni saya buat khas untuk memenuhi hasrat AIDA yang mengharapkan saya join contest ni. err, actually saya tak tau nak tulis apa. wahaha.. memang terbaik lah kan. it's ok. its worth trying kan? jom3..



  • Blog Personal Lelaki Pilihan




  • Blog Personal Suami Pilihan




  • Blog Personal Wanita Pilihan




  • Blog Personal Isteri Pilihan




  • Blog Masakan Pilihan




  • Blog Lawak Pilihan




  • Blog Tutorial Pilihan





  • oh now, i'm pretty sure the list stated above is the category. huhu.. macam kawan2 saya, saya pilih kategori blog personal wanita pilihan. kenapa? sebab saya kan perempuan. takkan nak masuk blog personal lelaki pilihan pulak. plus, saya belum bergelar isteri orang. plus lagi, saya tak reti masak. plus plus lagi, saya tak reti buat lawak dan tak tau apa2 untuk buat tutorial *amekau.. haha* so, yeah. saya join kategori blog personal wanita pilihan.


    err, antara syarat contest ni, saya kena cerita tentang latar belakang blog ni. ok jom start. blog ni ditubuhkan *aceceh.. macam bangunan la pulak* pada 18 Februari 2010. sebab2 penubuhan ialah atas permintaan kawan saya, izza hazira, yang juga merupakan seorang blogger, tapi sekarang blog dia deactive di atas sebab2 tertentu. nak tengok entry tu? klik SINI. sebab lain saya buat blog ni adalah kerana minat. takde niat pun nak ada follower ribu riban bagai. just sebagai medium untuk saya lepaskan perasaan yang terbuku dan jugak untuk share pendapat dengan kawan2.


    tapi waktu awal2 penubuhan tu, saya kurang aktif berblogging sebab saya agak busy dengan kerja dan hobi2 saya yang lain. so, start tahun ni, baru saya aktif sepenuhnya dalam dunia blogging.  ada satu hari tu, saya blogwalking, dan saya jumpa satu blog ni. blogger tu mention kat situ prinsip dia dalam blogging. katanya, i blog to express, not to impress. and i love that. rasa macam nak curi je prinsip tu. haha..takpela. saya tak curi. tapi saya share dengan dia. boleh kan? so, itulah prinsip saya dalam berblog.


    blog ni diberi nama me, myself and you!! sebab bagi saya, semua yang saya kongsikan dalam blog ni, bukan semata2 berkisar pasal diri saya. tapi jugak kepada orang2 sekeliling saya. so, it is not necessary untuk saya tulis semua entry about my own daily routine. sebab tu, saya selalu berfikir pasal tajuk entry yang bakal saya tulis. wahaha.. semangat tak? toink.. toink..


    ok.. sekarang, saya nak tag dua orang kawan saya untuk buat contest ni together2 dengan saya. mereka yang bertuah tu ialah..



    so, i hope, they will join this contest. oklah. sudah sampai masanya untuk saya stop kat sini. chow.. tata.. assalamualaikum..

    thanks for reading!!
    ukhuwah fillah abadan abada..
    :)

    1 comment:

    mrfrog said...

    huhu... nieh... t'baek nieh.. bleh menang nieh.. bleh3 bleh mng, bleh mng... huhuhu