Tuesday, May 31, 2011

Day 9 – Your current relationship, if single discuss how single life is.

ASSALAMUALAIKUM..

cak!! hai semua!! rindu tak? wahaha.. ok macam yang pernah diberitahu sebelum ni, saya kat kampung sekarang. oh ok, hidup kat sini memang sangat berbeza dengan kat rumah kat shah alam tu. kenapa? sebab kat sini saya banyak buat kerja. kalau kat rumah duduk terperap mengadap lappy je kerjanya. wahaha.. ok2. sekarang saya nak teruskan cabaran 30 hari saya yang dah jauh giler tertinggal daripada kawan2 saya tu. hehe.. tajuk hari ni, my current relationship. ops, sebelum saya go further, saya nak tegaskan kat sini, semua coretan saya hari ni adalah sekadar nak memenuhi tajuk cabaran. bukan nak menggedik2 bagitau kat satu dunia yang saya ni dah ada pakwe ke apa ke. so please guys. do understand. ok?

ok. jom semua tengok my darling sweetheart ni..

*tadaa!! handsome kan??*
oh sebenarnya bukan si hero pujaan malaya ni. dia ni cuma angan2 je. huhu... yang sebenar2nya ialah..

*haa.. ni dia si kecil comel yang sekarang dah besar gajah dah.. :)*
*ok ni gambar beliau waktu dah berumur 19 tahun. toing.. toing..*
saya akan gelarkan pakcik seorang ni sebagai mr. fat kat sini. nama sebenar tak boleh bagiitau. oh ok. saya dah sampai penghujung entry. i'll this here for now. tata.. chow.. assalamualaikum..

thanks for reading..
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: