Tuesday, May 24, 2011

akhirnya...

ASSALAMUALAIKUM...

hai semua!! tadaa... saya dah tukar template saya. oh header sekali. haha.. kenapa saya tukar? entah. sebab saya rasa nak tukar. logik tak alasan tu? hehe.. walaupun blog saya taklah secantik dan seblink2 blog anda dan mereka2 yang lain, but at least, saya dah try kan? saya akui saya tak pandai sangat bab2 mengedit template memplate bagai ni. so, thanks to my dear  Amirah Shahrudeen yang dah tolong guide saya untuk membaik pulih blog saya ni. thanks dear!! sayang kamu........

next, saya nak cerita kat anda semua pasal.. err.. cerita ke? bukan cerita. nak share je. esok saya nak pergi sekolah!! yeay!! dah lama ok tak sekolah. buat apa pergi sekolah? saja nak jalan2 jumpa cikgu dan kacau junior2 tercinta. haha.. eh bukanlah. saya nak pergi sekolah sebab saya nak ambil sesuatu. apa? tak boleh bagitau sekarang. nanti ye. nanti saya update aktiviti yang bakal saya lakukan kat sekolah. hehe.. tungguuuuuuu......

oh ye. sebenarnya saya nak update pasal bahaya penggunaan eskalator sebenarnya malam ni. tapi, disebabkan info yang saya cari tak cukup dan tak difahami, maka saya pendam je hasrat tu. huhu.. mana taknye, semua artikel yang saya jumpa dalam internet, semua dalam bahasa indonesia. duhh.. sorry to say, saya tak faham ok? saya bukannya jenis yang melayan sinetron2 indonesia ni. maaflah. so guys, kalau ada yang dapat info dari mana2 sumber tentang bahaya eskalator ni, do tell me ok? i need to write about it. sebab saya tengok, ramai rakyat malaysia yang masih tak sedar tentang bahaya benda alah tu kepada kita.

oklah guys. i'll end this here. i need to sleep early sebab esok nak bangun awal *macamlah kau boleh tidur awal deeya oii..* ok, we'll see seawal mana saya boleh tidur. haha.. ok guys. selamat malam. oh yang baca entry ni waktu pagi, selamat pagi. eh, anda baca waktu petang? selamat petang!! adilkan? hehe.. semua orang dapat. ok chow.. tata.. assalamualaikum..

*the cute cat waving you good bye!! he's really cute isn't it?*


thanks for reading guys!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: