Wednesday, May 18, 2011

Day 1: my favourite song

ASSALAMUALAIKUM

ok.. kembali lagi dengan entry yang bertajuk cabaran. mungkin ada antara anda yang akan cakap, "hekeleh. gelabah lah minah ni, berapa kali dia nak bagitau favourite song dia? takde benda lain ke?" ok2.. maaflah sebab bagitau banyak kali. saja je nak anda semua tau favourite song saya. tapi cabaran kali ni nak satu je kan? so saya bagi yang saya paling suka la ek. jom kita terjah..

  • WANITA- DEHEARTY
saya pernah bagitau before ni bahawa lagu memang sangat sweet tahap naga nak bertelur kan? sebab tulah ianya terpilih sebagai lagu favourite saya kali ni. sebab sangatlah sweet. meh kita dengar lagu ni ramai2.


ha tu dia. siap ada lirik lagi kat skrin. hayatilah lagu ini ye kawan2. saya tujukan kepada kaum hawalah especially. dah tajuknya wanitakan, takkan lah saya tujukan khas untuk kaum adam pulak. hehe.. tapi kaum adam ambiklah pengajaran dari lagu ni. janganlah take thing for granted pulak. saya tau, ramai kot lelaki2 yang tak berapa boleh percaya kat luar tu. suka sangat ambil kesempatan ke atas perempuan. sepak laju2 kang baru tau. 

oklah. sampai sini je entry untuk cabaran hari pertama. nanti esok insya ALLAH kita sambung balik ye? chow kawan2. tata..

thanks for reading this entry..
xie xie..
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: