Thursday, May 5, 2011

mumbling.. mumbling.. bla.. bla.. bla..







ASSALAMUALAIKUM..

sekarang dah pukul 3.06 pagi..
tapi saya still tak rasa ngantok..
jauh sekali rasa nak tidur kan..
sejak cuti ni memang dah jadi trend mata saya tidur la
mbat kot..
so,,
fikir2 apa nak buat,,
and i end up here..
blogging..

nak cakap pasal apa ni??
erm,,
apa kata saya coretkan pasal pengalaman saya jalan2 kat
melaka hari tu??
boleh tak?? *wink2..
jom start berceloteh!!


ok..
tu semua gambar syok sendiri saya dan adik beradik saya..
saya akui,,
memang kampung kami di melaka..
tapi jarang kami dapat peluang untuk kami berjalan2 di sekit
ar k
ota melaka..
hehe..
kami adik beradik memang sangatlah gila camera..
terutamanya saya dan kakak saya..
so,, bila ayah suruh posing,,
menggilalah kami semua...
haha...

ini gambar saya dengan ibu saya!!
manja tak?? hehe..
ramai yang kata muka saya sama dengan muka ibu saya..
erm,,
sama ek??
tengoklah sendiri..
saya tak rasa sama pun.. (confused..)



meet my lovely dear father..
sebelah jam antik kat dalam muzium islam dan melayu..
memang sangatlah susah untuk saya memujuk ayah untuk bergambar bersama-sama..
sebab dia sibuk mengambil gambar kami2 semua dan j
uga suasana di dalam muzium itu..
ini pun dah kena paksa baru dia mengalah..
ngeh3...

here's my siblings and my mummy..
di sebelah batu bersurat..
i'm not sure ini original or not..
tapi nampak macam betul punya..
huhu...
siapalah yang tahu ka..
melainkan kalau boleh buat dna fingerprinting di atas batu tu
..
haish.. start dah merepek kau deeya...

i think i did mention before yang saya sangat minat baju kurung...
and i love this!!!
sangatlah sangatlah sangatlah sangatlah suka...
kalaulah ada jual kat kedai baju ni.. sigh..
mungkin bagi anda semua baju ni biasa saja..
tapi bagi saya it is damn beautiful..
huhu...
*excited..



ok..
itu kakak saya yang sedang posing di sebelah runtuhan pintu masuk kota a famosa di bandar hilir tu..
ya,,
beliau kelihatan sangat kecil dalam gambar ni..
siapa suruh interframe??
orang nak ambil gambar bangunan ni la..
sibuk je..
huhu..
apa pun,,
saya suka gambar ni..
err,, saya pun tak tahu kenapa.. hehe

yang pakai songkok tu,,
atuk saya.. :)
sebelah dia tu,,
ibu saya..
actually,,
saya nak ambil gambar pemandangan di melaka,,
tapi disebabkan kehadiran mereka di situ menambah keserian gambar,,
maka saya snap lah..
hehe..
jangan marah ibu..

maaflah kerana gambar2 yang saya upload ni simple2 je semuanya..
sebab saya tak guna kamera dslr macam orang lain..
saya cuma guna handphone sony saya je..
(nada syahdu..)
hehe..
doesn't matter kan??
yang penting memori tu dapat dirakam..
yes!!
tepat sekali deeya..
oklah..
i'll end this post here..
tata..

terima kasih sebab sudi membaca celoteh saya..
sila datang lagi.. :)