Sunday, May 8, 2011

saya rindu mereka!!

ASSALAMUALAIKUM..

"update lagi deeya ni." haha.. mesti tu yang terlintas kat fikiran anda semua kan? hehe.. saya nak update lagi sebab saya tengah terfikir2 pasal perkara ni. so, sebelum saya lupa, baiklah saya tulis terus. betul tak? hehe.. so, cuba tengok kat tajuk entry ni. apa tajuk dia? haha.. mesti anda semua tertanya2 siapalah yang saya rindu tu kan? oklah saya mulakan sekarang..

*kolaj gambar classmate saya kat mrsm muar
* gambar classmate2 saya waktu last day persekolahan time form 4..
*gambar geng saya ketika study group.. :)
*gambar geng saya lagi. time ni kami ada jamuan perpisahan untuk mereka2 yang dapat tawaran untuk ke sm teknik atau sbp atau mrsm.




*gambar kawan2 yang tusyen sama dengan saya time form3. gambar diambil pada hari terakhir tusyen.
* gambar classmate saya yang rapat dengan saya. mereka semua ni librian. pandai pulak tu kan.

*gambar classmate saya di mrsm. gambar ni diambil waktu jamuan raya ketika kami form4.. miss this moment
*roommate saya waktu di mrsm. kami sebilik selama dua tahun. memang sayang sangatlah kat mereka ni.



ha.. ramai tak? ramaikan. hehe. sedih sebab jarang boleh jumpa mereka sekarang ni. masing2 sibuk dengan hal masing2. harap2 kita boleh jumpa lagi ya kawan2. rindu sangat kat kamu semua. :(

dalam ramai2 ni, mestila saya ada bestfriend kan. bestfriend saya kat seksyen 27, mari saya kenalkan mereka.....



nilah mereka. saya nak cakap something kat mereka ni. tapi nak guna bahasa tak formal. boleh kan? hehe.. korang.. aku rindu sangat kat korang. aku tau, selama ni, kita jarang contact, jarang jumpa. yela.. aku faham. korang busy. tapi kenapa setiap kali aku ajak korang jumpa korang akan bagi alasan? aku kecil hati tau. sampai kadang2 bila korang ajak aku jumpa korang, aku bagi alasan macam2 sebab taknak jumpa korang. pastu, kekecikkan hati aku ni ditambah lagi dengan sikap korang yang buat tak endah kat aku. mungkin salah aku jugak kot. selalu sangat mengelak jumpa korang kan. padan muka aku. tapikan, aku teringin nak jadi macam kita dulu2. kita rapat je. mesra je semuanya. aku dah taknak lagi ada kecik hati atau benci membenci antara kita semua. boleh kan kalau kita jadi macam dulu? please sangat. aku rindu sangat kat korang. selama ni aku cuma contact tuan sorang je sebab dia je yang layan aku selama korang takde. kitorang memang terasa hati dengan korang. tapi takpe, benda tu dah lama berlalu. aku nak kita selesaikan masalah antara kita semua ni, secepat mungkin dengan cara dewasa. bukan dengan cara budak2 lagi. aku dah taknak merajuk2 lagi dah. kan kita dah janji friends forever. korang lupa ke?

*saya, nana, teha dan mak teha*

*saya dan diejah*


kenapa gambar ni ada dua? sebab gambar yang pertama tu, diejah takde bersama kami. ke mana entah dia berjalan. mereka ni, nana, teha dan diejah, boleh dianggap sebagai kawan baik saya yang terbaik la pernah saya ada. mereka sentiasa ada masa saya susah, masa saya senang, masa saya marah, masa saya sedih etc. etc. memang bestla kawan dengan mereka ni. kami berkongsi suka dan duka kami bersama2. saya dan teha satu bilik. lagilah saya rapat dengan dia. wahh.. rindunya mereka. entah bila agaknya kami boleh bertemu semula. :)

sampai sinilah dulu celoteh saya untuk kali ni. mengantuk la pulak tulis penjang berjela2 ni. hehe.. oklah. terima kasih sebab sudi membaca dari awal sampai habis. maaf sebab ter'emo' sikit tadi. haha.. malu la pulak.. aisehh... oklah.. chow.. tata..

terima kasih sebab sudi baca coretan saya kali ini..
jasamu dihargai..
arigato!!!
ukhuwah fillah abadan abada..:)