Wednesday, May 25, 2011

Day 7 – A photo of an animal I’d love to keep as a pet.

ASSALAMUALAIKUM..

hai semua!! tajuk hari bestlah. haha.. gambar haiwan yang saya nak jadikan haiwan peliharaan. rasanya most of you dah tau kot apa haiwan tu. sebab dah beberapa kali dah saya mention kat entri2 sebelum. ni. so, tanpa membuang masa, tenaga dan usaha kita bersama, marilah kita proceed kepada cerita yang nak diceritakan ni ha.. jom3..


*kittens!!*
*kucing!!*
oh yes.. i adore cats so much!! tapi sayangnya i can't keep them as a pet. huhu.. sebab ibu dan kakak saya tak suka kucing. saya pernah sekali ada kucing dulu. tapi kucing tu lari bila kami semua balik kampung untuk raya. sedih tau tak!! kakak saya yang tak suka kucing tulah yang paling sedih bila kucing tu hilang. sebab kucing tu dia punya. huhu... ok sebelum saya jadi terlebih emo, baik saya cerita benda lain.


*oh he's so cute!!!*
saya pernah dengar orang cakap yang kucing ni daya ingatan dia kuat. kalau kita buat jahat kat dia, dia akan ingat kejahatan kita tu. kalau kita buat baik dengan dia, dia akan ingat kebaikan kita pulak. sebab tu, saya selalu try nak buat baik kat kucing. dulu waktu kat matrik, kat depan bilik saya ada banyak kucing. and they are adorable. cuma yang jadi masalahnya, kucing2 ni suka melepaskan bom atom mereka merata2. so, memang annoyinglah kan. tapi still, i love them so much!! wahahahaa...


oklah guys. i'll end this here. sebab dah takde point nak cakap. ngee.. jumpa lagi dalam entry seterusnya ye. ok chow.. tata.. assalamualaikum..


thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: