Saturday, May 7, 2011

oh bosan.. ^^

ASSALAMUALAIKUM..
ada nampak itu gambar? so agak2 boleh teka tak apa perasaan saya waktu ni.. BOSAN YANG AMAT!! i have no idea what else to do. nak main game, game tak best. nak bukak facebook, takde apa2 pulak la kan. nak tengok movie? movie apa yang best? nak baca buku? adik dah tutup lampu bilik.. >.<.. what should i do? boleh mati kebosanan macam ni..

apa yang anda semua buat kalau anda bosan? anda tidurkah? tonton tv kah? baca bukukah? makankah? etc. etc. kalau lama2 macam ni, agaknya saya pun akan jadi macam gambar seterusnya ni la..


comel kan kucing ni? waaaa.. geram2... rasa macam nak picit2 je pipi dia. siapa antara kamu semua suka kucing? kenapa anda suka kucing? *ceh soalan takde cepumas lagikan nak tanya*  saya suka kucing sebab mereka sangat comel, manja,  playful etc. etc. wah.. dah lama tak main kucing. geram2.
hey anda2 di sana. saya nak promote something ni. among all blogs yang saya follow, ada satu blog ni je yang boleh buat saya ketawa kalau baca entry2nya. err, bukanlah maksudnya blog lain tak interesting, tapi blog ni entrynya lucu. bagi sayalah. tak tau lah anda semua fikir macam mana. so, kepada tuan punya blog yang saya puji ni, silalah kembang semangkuk. kalau tak cukup semangkuk, sebesen pun boleh. pilihan di tangan anda. sebab anda yang kembang. saya tak kembang. wakakaka.. anda semua nak tau ke blog apa yang saya cakap ni? nak tau? betul ni? oklah saya bagi. blog AYIP la.. dah2 la tu kembang ayip oii.. kembang sikit2 jela.
ok, obviously, anda dapat lihat betapanya saya bosan hari ni. dari cara saya membebel mumbling2 bla.. bla.. bla.. bla.. bla.. hehe.. kalau siapa tak dapat kesan lagi kebosanan saya ni memang dah tak lama lagi la tu. tak lama lagi la tu saya nak makan nasi minyak. *dah start mengarut dah kau deeya*. 

  * wahhh.. comelnya mereka berdua ni...*











kenapa tiba2 saya letak gambar senyum? sebab saya bosan.. haha.. habislah anda semua. kenalah melayan saya yang dah bosan tahap kritikal ni. dah sampai tahap cipan nak bertelur dah ni. hihi.. anda nak saya terus merepek meraban ke atau anda lebih prefer saya shut down komputer ni dan pergi tidur? ha.. jawab2.. tapi by the time anda semua nak jawab, saya dah bangun tidur dah pun.. *confirm jer* harharhar.. oklah. saya nak pergi buat benda lain pulak. kang merepek panjang2 kang anda semua tak nak baca jugak kan. ok, chow. tata..

terima kasih kerana melayan kemerepekan saya di sini..
arigato2!!! :)