Saturday, May 21, 2011

day 4: my favourite photograph of my best friend


ASSALAMUALAIKUM..

ok guys... tiba2 semangat lak nak mengupdate blog tercinta ni di pagi2 buta yang hening bening kening ni. so, masih dalam cabaran 30 hari. tajuk hari keempat ialah.... malaslah nak taip. anda bacalah sendiri kat atas tu. huhu.. ok2. disebabkan nak elakkan rasa mengantuk datang menjengah time saya sedang menaip dan memikirkan idea, lebih baiklah saya start sekarang kan? daripada membazir masa tenaga usaha dan keringat *ada keringat ke?* jom3..

minah kepoh yang menjadi kawan saya sejak saya berusia 7tahun ye kawan2. every year, kami mesti dapat masuk kelas yang sama. sampailah dah masuk form 4. baru terpisah. haha.. sayang kau kepohchii!!


my dear bestie waktu kat muar dulu. sekarang dah jarang contact. sob2.. sebab apa? sebab saya tak sure dia pakai nombor telefon yang mana satu. banyak sangat. haha..


ni pun minah kepoh bernama donat yang sangat rapat dengan saya time kat muar dulu. ramai yang kata kami kembar. kenapa? entahlah. sampai cikgu pun confused mana satu nadiah, mana satu diana. haish...


gambar ni sebenarnya nak tunjuk budak yang kat sebelah saya tu je.  one of my bestie kat muar dulu. ni pun minah kepoh jugak. kawan2 kami panggil dia siren ATF. kenapa? sebab suara dia nyaring macam siren asrama kami, Asrama Tun Fatimah..



pergh.. fahrin ahmad!! yela tu. ni kawan sekelas saya sejak darjah satu. tapi kami hanya mengenali satu sama lain time sekolah menengah. and now, he is the best among the best bestfriend i've ever had. *wink



seorang lagi minah kepoh. aida!! blogger jugak budak ni. kami ada banyak gambar bersama. so, sebenarnya ada banyak gambar kami  yang saya suka, tapi nak bagi senang kerja, saya ambil profile picture facebook saya je. haha.. kawan paling rapat dengan saya time kat matrik dulu.. rindu beliaulah!!


ok. ni semua budak2 skru otak longgar. bestie2 yang hanya mampu menjadi bestie pada jangka masa yang singkat. itupun kami jadi rapat sebab kami pulun study sama2 kat matrik dulu. bila dah stress study, petang tu pergi beli nasi ayam kat kafe, then makan ramai2 dalam surau sambil bergosip. wahahaha.....


ok siap. entry kali ni agak senang ye. wahaha.. baru saya perasan yang selama ni saya kawan dengan kepochii2 sedunia ye. kalau anda tengok caption2 gambar kat atas ni, anda akan perasan kebanyakannya saya label sebagai kepochii. no wonder saya pun dah semakin menjurus ke arah kerjaya kepochii jugak. nasib baik masih dalam kawalan. haha.. oklah guys. sambung esok pagi ye. ada beberapa topik hangat dah buat sarang dalam minda ni. tunggu entry esok ye? ok chow.. tata..

thanks for reading this guys..
kamsahamnida..
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

2 comments:

aidamohdnazib said...

wahh..ade gmbr den laaa..lame tau aku tggu nak mkn biskut tuh..HAHA!

deeyamorten said...

haha.. aida sengal..