Saturday, July 9, 2011

song dedication

ASSALAMUALAIKUM..

hello there readers, stalkers, followers, silent readers, blog walkers etc. etc. haha. hari ni nak dedicate satu lagu best untuk semua readers blog ni. tak kisahlah follower or tak, yang penting readers.


ok, sila abaikan gambar backgroud video ni dan fokus kepada lirik kat skrin tu. haha.. kenapa saya pilih lagu ni? sebab nama blog saya pun, you are the music in me. ada beberapa faktor kenapa saya pilih nama tu. tapi taknak bagitau kat korang lagi. nanti2 lah ye saya bagitau. huhu

so, hayatilah bait2 lirik lagu ni ye. specially dedicated to all of you!! terima kasih sebab telah banyak menyokong saya dalam industri ini *ayat bajet artis* haha.. thanks to all of you sebab still baca blog saya yang entah apa2 ni. semoga blog ni dapat bagi manfaat kepada anda semua. enjoy guys! love you all.. assalamualaikum..

p/s: jom sing along!!
:D

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: