Friday, July 1, 2011

Day 12: photo of something that makes me happy

ASSALAMUALAIKUM..


hai semua!! firstly, saya nak mintak maaf pasal entry saya semalam tu. sorry for the harsh words. time tu tengah geram sangat2. sorry ye korang? :D

ok jom proceed. hari ni, saya nak teruskan dengan cabaran 30 hari yang tak siap2 lagi ni. dah lebih sebulan pun tak siap lagi. nampak sangat tak konsisten. haha.. photo of something that makes me happy ek? apa ek? jap2 fikir jap.


*cak!! tarian zapin kat padang!! :D*
ok ni gambarnya. gambar ni diambil time hari last kuliah kat kmns. kepada suspek2 yang ada kat dalam gambar ni, jangan nafikan yang anda ada kat dalam gambar ni ek *erk.. apa aku cakap ni?* kenapa gambar ni buat saya happy? sebab ni antara gambar terakhir yang paling sengal pernah kitorang snap. oh oh, anda nampak saya kat mana? :)


so, kalau anda tengok gambar ni, apa yang terlintas kat benak anda? gedik? sewel? senget? tak betul? tak tau malu? eh2, oklah. i'll end this here for now. chow.. tata.. assalamualaikum..


p/s: apa kenangan terindah
dalam hidup anda? :)

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: