Tuesday, July 5, 2011

nak kembali ke zaman muda2?

ASSALAMUALAIKUM..

hai semua!! entry terakhir untuk malam ni insya ALLAH. haish.. masalah betul dengan orang yang tak reti2 nak tengok jam ni. dah pukul berapa sekarang ni? esok dahlah kerja pagi. fuhh.. kalau bangun lambat esok memang nayalah.

takpe2. i'll make this as short as i can. sebab idea ni mencurah2 ke ladang gandum, so baik kita luahkan je betul tak? kalau tak nanti hilang tak berkubur macam tu je. 

last week, kakak saya upload gambar kami adik beradik time kecik2 dulu.and then, to make it short, last saturday, ayah saya tanya kat saya dan kakak,

ayah: apa korang rasa bila tengok gambar tu?

saya: rasa rindu nak balik zaman kecik2 balik.

ayah: are you sure?

saya: of course.. *dengan confident. muahaha*

ayah: tapi time kau kecik kau tak kenal che mat encik fahrin lagi

saya: *speechless*

apa motif entry ni? takde motif pun. haha.. just nak tunjuk betapa my dad sangat concern pasal benda yang saya sendiri tak concern. aceceh.. punya banyak contoh lain, kenapalah kau pilih contoh ni jugak deeya? and that is why, i love my dad. he always know exactly what i feel. walaupun kadang2 saya menidakkan. haha..

and my mum. dia tak banyak cakap. dia lebih prefer memerhatikan sesuatu daripada mengkritik sesuatu. tapi once dia dah start kritik, huhu.. and i love her for that too. sebab kritikan dia selalunya membina semangat saya. walaupun kadang2 yeah, i feel down dengan kritikan2 tersebut. tapi bila difikir secara positif, ia sangat betul.

and as for encik fahrin. well nothing much to talk about. actually, kitorang kenal since darjah satu. cuma tak berkawan je time tu. huhu..

ok2. ni dah melanggar pantang ni. terlebih personallah pulak. i'll better stop here atau entry ni jadi makin merapu. haha. motif entry ni? again, just to tell my mum and dad that i love them for who they are to me. that's all. chow.. tata.. assalamualaikum..

p/s: tak berniat untuk post entry
se'personal' ni. sorry ye.. :D

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: