Tuesday, July 12, 2011

Day 14: who am I?

ASSALAMUALAIKUM..

macam biasalah kan, hari selasa ialah hari bekerja, so tak boleh nak fikir idea untuk tulis kat dalam blog ni. so, i've decided setiap hari selasa, saya kan buat challenge 30 hari ni. fuhh.. banyak lagi kot nak habiskan. haha.. tulah malas lagi.

siapa saya? saya deeya!! hehehehe.. budak comel tu *sila muntah dalam besen warna merah* saya tak tau apa yang soalan ni mintak actually. erm, so, i talk randomlylah ok?

nama sebenar saya, taknak bagitau. hahaaha.. tapi nama pendek yang dipanggil oleh cikgu2 kat sekolah dulu ialah nadiah nasir. kawan2 kat sekolah rendah panggil saya nadiah. kawan2 kat sekolah menengah panggil saya nad, dan kawan2 kat kolej panggil saya deeya. lain2 kan? hahaha.. so that i would remember where they are from, lol.

*when i was one*

birthday? kalau saya bagitau, adakah korang akan sediakan present yang besar2? kalau tade, taknak bagitaulah. hehe.. tapi yang pastinya birthday saya ada banyak nombor 9. and that is why saya sangat suka nombor 9. erk, ada korang kisah? huhu.. ce teka, ce teka bila birthday saya.


erm, apa lagi ek. saya nak buat point formlah. tengok kat bawah ni ye,

  • saya seorang yang pendiam kalau tak kenal orang. tapi once dah kenal, sangatlah kecoh. tapi tak becok ye. kecoh je. huhu.. 

  • saya anak kedua dari 4 orang adik beradik. i wish i have an older brother instead of a fierce elder sister, but it is impossible.

  • saya sensitif. hahaha.. hati saya sangat fragile ye. cepat je nanges. tapi, lepas dengar lagu, i will be alright

  • kelemahan saya ialah, saya tak pandai berdebat dan bertikam lidah

  • kelebihan saya ialah saya boleh ekspresskan apa2 saja dalam bentuk ayat. oh, tapi bukan everything

  • saya sayang ibu dan ayah saya

  • saya suka makan nasi ayam

  • saya tak suka bila orang tau saya sekolah kat mana time form4 dan form5 dulu. because i feel like, i don't deserve to be there

  • saya tak single

  • saya kerja sambilan jadi tutor kat KUMON center

  • itu je saya nak cakap. nak tambah apa2 lagi?

dah siap! hehehe... sila enjoy ye. eh by the way, cuba teka birthday saya bila. ehem2.. haha, siapa betul, nanti saya review blog dia. :D
assalamualaikum..

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: