Friday, July 1, 2011

tolong boleh?

ASSALAMUALAIKUM..
hai semua!! entry kali ni pendek je. insya ALLAH. saya just nak mintak tolong kepada semua readers blog ni, tak kiralah follower ke, silent readers ke.

  • tolong jangan paksa saya follow blog anda

maaf jika ayat saya agak kasar. tapi, ingin saya tegaskan kat sini, saya berblogging bukan untuk kejar followers, tapi saya lebih pentingkan readers. apalah gunanya kalau followers sejuta pun, kalau takde orang  baca, tak guna jugak kan? saya ada ciri2 blog yang saya suka dan ada jugak yang saya tak suka. so, saya sendiri yang akan pilih blog mana yang saya nak follow. tak perlu paksa2 ok?

nak tau blog yang macam mana yang saya akan follow? meh sini baca kat bawah ni,

              => tak terlalu peribadi
              => tak guna shortform yang melampau
              => takde mencarut2
              => kadang2 kat entry dia ada unsur2 nasihat
              => takde sentuh isu2 sensitif macam agama, perkauman, politik etc. 
              => tu je buat masa ni
              
ok? faham? kalau faham baguslah. kalau tak faham2, tak dapek den nak nolong. sekian terima kasih.. :D

p/s: maaf ye.. ter'emo' sekejap.
huhu.. :D

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: