Thursday, July 28, 2011

meoww dah takde kita tukar dengan nyanyi pulak..

ASSALAMUALAIKUM..

*ni yang tadi punya. aku tak berapa berkenan sebab kucing tu macam tak menepati tema. ehehehe*

*kucing dah takde dah nak monitor korang*
sorrylah ye kalau ada yang tak selesa bila saya asyik update pasal edit blog je. saya nak mintak pendapat je. bukannya apa pun. ehehe.. apa pun, maaf sekali lagi.

ada orang cakap, blog menggambarkan peribadi seseorang. dan aku pun rasa macam tu jugak. that is why aku buat blog ni bertemakan warna biru dan ada note2 muzik. ececeh.. ikut nama bloglah. kan blog aku nama YOU ARE THE MUSIC IN ME, takkan nak letak gambar mee cintan kot.

insyaALLAH lepas ni aku dah tak edit apa2 kot. tapi taktaulah kan. aku ni unpredicteble sikit. hahahaha..

till the, assalamualaikum..

p/s: sukalah lagu cinta muka buku
yang najwa latif nyanyi tu.
comel.. :D

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: