Wednesday, July 20, 2011

saya dari Universiti Teknologi MARA

ASSALAMUALAIKUM..

*nak join? klik sini joget2*
disebabkan agak bosan dan takde apa2 nak diupdate, maka, saya dengan segala hormatnya telah mengejoin segmen ni. hehehehehe..

oh ye, macam yang saya dah bagitau banyak kali sebelum ni, saya baru dapat tawaran melanjutkan pelajaran di UiTM kampus puncak alam. kehkehkeh.. best tu. dokek yo dengan rumah den ni haa..

ok masa untuk menjawab soalan yang diberi:
nama panggilan: nad atau deeya. tapi lebih prefer deeya
universiti yang saya dapat: UiTM kampus puncak alam
course yang ditawarkan: bachelor's degree in nursing

haa.. tu je. so, kepada sesiapa yang dapat universiti yang sama, jangan lupa roger2 ye. hehehehe..

korang nak join? klik link kat atas tu. jomlah join ramai2!! :D assalamualaikum.

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

3 comments:

Suhazli said...

wah nurse..hehe..thankz join segmen hez!! ^^,

gudluck and all the best!! =)

cx's said...

student UiTM? jom join my segmen for UiTM's student here.
segmen cx's :geng UiTM by campus

cx's said...

student UiTM? jom join my segmen for UiTM's student here.
segmen cx's :geng UiTM by campus