Saturday, July 9, 2011

deeyamorten tu siapa?

ASSALAMUALAIKUM..

hai semua!! oh ye, ada pengumuman kat sini. perhatian semua, ni adalah entry yang penuh dengan kejakunan yang melampau. huhu.. so, kalau anda taknak baca, saya faham. hehe..

nama pena yang saya guna dalam blog ni ialah deeyamorten. kenapa? simple. sebab kawan2 saya panggil saya deeya, while kawan2 ayah saya panggil dia morten sempena nama kampung asal ayah saya. itu je nak bagitau. hehe

recently, saya akui agak bosan tak tau nak buat apa kat rumah. so, tadi saya pun jenguklah nuffnang saya. digodek2 semua button yang ada kat situ, sampailah saya tertekan button keywords. dan saya agak terkejut bila keyword yang terpampang kat situ is nama pena saya. ramai pulak yang cari nama tu *ok saya noob* 

*hidung kembang kempis kejap. :D*
yes. saya akui, saya bukannya baru dalam dunia blogging ni. tapi saya baru je nak jadi blogger tegar macam cik tea. hehe..


saya tak famous dan saya taknak jadi famous pun. tapi, kesempatan ni saya ambil untuk ucapkan terima kasih kepada anda semua yang sudi membaca blog picisan say ni, dari awal penerbitannya hingga ke hari ini *macam novellah pulak* tanpa anda, mungkin saya masih deeya yang acuh tak acuh je nak update blog. aceceh.. sila terharu sekarang.


masih banyak yang saya perlu belajar pasal blogging ni. so, to all of you, do help me ok? saya masih noob dalam dunia blogging ni. tengoklah, follower pun baru dua angka. haha.. tapi macam yang saya pernah bagitau sebelum ni, saya tak pentingkan followers, tapi readers.


eh oklah. i'll end this here for now. chow.. tata.. assalamualaikum..


p/s: i blog to express,
not to impress.

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

4 comments:

no_answer said...

chill jeeee ..

try yang terbaekk okay !

deeyamorten said...

@no_answer
thanks.. :D

Tea Dno said...

wow. blogger tegar lah sgt kan. pegi bercuti tak hengat. blog berhabuk kot.. blogger tegar abang beben lah. kehkeh.

deeyamorten said...

ni blogger tegar dikalangan member2 aku laa... abang beben tu bukannya kenal aku pun. hahahaa