Wednesday, July 13, 2011

sila kritik. kritik ye!!

ASSALAMUALAIKUM..

saya tak tau kenapa lately ni naluri saya mengatakan bahawa blog saya tak menarik. is it true guys? kenapa? sebab lately ni trafik blog saya turun secara, err, nak kata mendadak taklah mendadak sangat. tapi menurunlah. bila trafik menurun, maknanya readers pun takde. dush~~

saya tertanya2 jugaklah, ke mana semua followers saya pergi? followers 93 orang, tapi trafik tak sampai 10 pun? aik.. pelik tu. korang follow blog ni just because nak saya follow balik ke? oh ok, just be honest, saya tak marah. just curious nak tau.

and because of that, semangat nak menulis entry baru agak menurun lately ni. idea ada, tapi bila semangat takde, apa pun tak boleh *bak kata jambu* terukkan saya? waaa...

saya tak kisah pasal bilangan followers saya. tapi saya kisah bilangan readers saya. target saya untuk bilangan readers every time saya post new entry is at least 20. at least. tapi nampaknya sangat susah nak capai. fuhh..

mungkin ini cabaran buat saya dalam dunia blogging ni. masih banyak kekurangan pada diri saya dan entry yang saya post. menyebabkan tak ramai yang tertarik untuk baca. huhu.. so kepada yang membaca entry ni, saya nak mintak jasa baik anda semua untuk mengkritik blog saya. kritik ye. bukan puji.cari kelemahan blog ni, and do tell me. so that saya boleh improve apa2 yang patut.

maaf ye kalau ada yang termeluat dengan entry ni. tapi, saya rasa saya perlu improve diri saya dan tahap penulisan saya ke arah yang lebih baik. korang boleh tolong kan? :D

*maybe this is my problem*
boleh ye korang. mintak tolong sangat2 ni. tolonglah kritik. please3.. *sambil menangis keluar air mata warna purple* kerjasama anda sangat3lah saya hargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih. :) assalamualaikum..

p/s: sayang siapa yang
bagi respon ni. muah3..
:D

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

6 comments:

aidamohdnazib said...

kenape ni?? rilek ah deeyaa..mungkin perkiraan tu yg salah kot??

deeyamorten said...

huhu.. bila readers tak capai target, aku jadi kaget. :P

amirah amir :) said...

kau kan ada cakap, you blog to express not to impress. hihi bagi aku kalau kau ikhlas luahkan sesuatu, maybe kau takkan rase kecewa dalam apa juga respon yang kau dapat :)

write with heart deeya, amboi ceramah kemaen. blog aku pon takde orang bace HAHAHAHAAAA

deeyamorten said...

thanks raja.. :) appriciate it much. blog kau ada org bacalah. aku.. haha

amirah amir :) said...

hihihihi terimakasihhhhhhhh :) rajen gile kau weh. post bulan nie beza nak mampus dengan kau. teruskaaaan ye

Anonymous said...

well.. nothing much to be changed here.. kita agi prefer blog cam awak yang load cepat.. x susah kan orang kalu nak visit.. maybe, bole try kurang kan jumlah entries on the page.. letak dalam 4 k la kot, sebab sidebar elements awak x banyak.. so, nampak agi kemas gitu :D pastu bila ada time, try visit others blog n tinggalkan jejak on their comment box, not shoutbox.. komen la sikit pasal entry die yang awak rasa menarik gitu.. biasa nya akan ada orang yang kunjung awak pas tu.. ni cuma suggestions saya je.. cheer up k.. no one reach the top easily :)