Thursday, August 11, 2011

dingin

ASSALAMUALAIKUM..

ye, aku jumpa benda ni kat dalam blog cik pahit. macam cool je benda ni. meh nak try sat. ni undang2 negara isketamisudang *abaikan kemerepekan aku. haha*

RULES :
  • ·         Put your music library on shuffle
  • ·         For each question, press the next button to get your answer
  • ·         You must write that song title as the answer to the question no matter how silly it sounds! Most of the time they seem to work tough, strangely enough
  • ·         Ok, go!
  • ·         When u’re done, tag 20 people in this note and make sure to tag the person who sent this
  • ·         The answer to #20 is the title of your note

jom start!

1.If someone says, ‘Is this okay?’ you say..
ost spongebob *apakah? sah gila. hahahaha*

2.How would you describe yourself?
kantoi *kantoi apa? tak puasa? weyh aku puasa okeh!*

3.What do you like in a guy/girl?
healing incantion ost tangled *yang ni aku setuju. heal kesedihan dan kelukaan aku. acecehh..*

4.How do you feel today?
i'm sorry goodbye *erk.. oh ye. goodbye! aku nak pergi toilet jap. hahaha*

5.What is your life purpose?
pada-MU ku bersujud *yes. memang itu tujuan aku dihidupkan olehNya. ok touching kejap. haha*

6.What is your motto?
permata ayah bonda *hehehe.. betul3.*

7.What do your friends think of you?
derita merindu *uik.. aku rindu siapa weyh? oh a'alah.. aku rindu korang! :'( tiba2 touching lagi*

8.What do you think of your parents?
09 track 9 *dia tak keluar tajuklah pulak. aku pun tak tau tajuk lagu ni. hahaha*

9.What do you think about very often?
ost chunhyang *eh2.. dah lama tak tengok cerita tu. hahaha..*

10.What is 2+2?
kita ditakdirkan jatuh cinta *sah kau memang failed maths deeya =='*

11.What do you think of your bestfriend(s)?
chimpanzee *hahahaha.. sumpah lawak!! XD*

12.What do you think of the person you like?
love story *ehem2.. true3. speechless tiba2*

13.What is your life story?
rabbani_cari pasangan *amboi. gatal benau ke aku ni haa?*

14.What do you want to be when you grow up?
i'm with you *i'll be with my mum and dad, insya ALLAH :)*

15.What do you think when you see the person you like?
my baby you *fuhh.. hamekau. jiwan berkarat2. tapi memang betul pun. ahaha*

16.What will you dance to at your wedding?
ayat2 cinta *lagu tu bukan cerita pasal cinta tiga segi ke? sedih gilerss kau bagi lagu. haha*

17.What will they sing for your birthday??
yang disembah *fuhh.. memang menginsafkan jiwa dan raga. :)*

18.What is your biggest fear?
purnama merindu *memang aku takut kalau bulan purnama tu dok merindu aku. pengsan kejap. mana ada bulan purnama nak rindu aku. rindu kau, kau dan kau pun tak boleh.*

19.What is your biggest secret?
mantera beradu *marangkerapukepondenparangskapper.. zzzzzzzzzz... tu dia mantera beradu aku. haha*

20.What you will post this as?
dingin *kenapa dingin? aku tak sejuklah! haha..*

aku paling ketawa pecah perut untuk jawapan nombor 11 tu. wahahahaha.. siapalah malang sangat jadi bestfriend aku ni? :P

kena tag 20 orang ye? humangaih ramai bebenau. aku tag korang2 yang baca nilah. eh2, jiran aku wajib join ye. heheehehe..

bengonglah benda ni. hahaha.. :)

tu je, assalamualaikum..

p/s: siapa buat benda ni bagitau aku ek?
aku nak baca jugak korang punya.
hahaha..

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)


5 comments:

A's said...

HAHAHAHA! kelakar en?? aku pon dok gelak guling guling mase wat bende alah nih..wakaka

lilypelangi said...

huuu~ cam seronok jer !

ok3 .. thanx for the tag :D

CikTeddyCorner said...

ahaha..lawak3

Tea Dno said...

haha.. aku bukan jiran kau.. aku kawan kau je.. kehkehkeh...amboi chimpanzee ehh sampai hati betol! kahkah..

deeyamorten said...

@Tea Dno
bukan aku bagi. mp3 aku yg bagi lagu tu kat korang. hahaha