Tuesday, August 23, 2011

mungkinkah akan terjadi, dirimu aku miliki

ASSALAMUALAIKUM..

wah! tajuk gempak macam orang tengah heart broken. hahaha..

tadi kat masjid jumpa seekor kucing ni. comel yang amat!! oh to be exact, anak kucing warna oren. sebiji macam kucing aku yang hilang dulu tu. huhu..

aku nak ambil tapi ayah tak bagi. sebab dia kata aku dah nak sambung belajar balik. siapa yang nak jaga kucing tu nanti? betul jugak kan? kesian kucing tu nanti.

aku sangat teringin nak bela kucing. tapi tak pernah ada peluang. nak kucing!!

ok tu je. nak luahkan perasaan je ni. hahahaha..

assalamualaikum..




p/s: aku sayang kucing sangat sangat!
:')

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

3 comments:

Namee Roslan said...

awak rumah saya banyak sangat kucing .awak bolhe pilih je mana2 awak nak. tp diorang kucing garang so kena jinakkan dulu lah! :D

faRHa@miSS Vio said...

kite pon syg kucing ....

Queen F said...

saya pon sedih nak tinggal kucing saya yg 2 ekor kat rumah ni, peneman setia 6 bulan terperuk kat umah T__T