Thursday, August 4, 2011

jom cari musuh

ASSALAMUALAIKUM..

tajuk nak gempak je kan? haha.. aku join segmen lagi :)



klik banner untuk join segmen.

aku baru tau pasal jiran tetangga naik tangga kat blog ni. dan aku takde jiran pun lagi kat blog. kalau kat rumah adalah.

huhu.. so, aku mengejoinkan dirilah untuk segmen ni semata2 nak dapatkan barang seorang dua jiran *psst.. bertuah tau siapa dapat aku sebagai jiran. hahaha*

tu je, assalamualaikum..

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

3 comments:

sergeant keroro said...

thanks join!

p/s : semoga dapat jiran yang best XD

Tea Dno said...

hai bakal bakal musuh. ;p

deeyamorten said...

holla3.. eh musuh mmg bertegur mcm ni ek? :P