Monday, August 1, 2011

edit edit gambar. korang nak jugak?

ASSALAMUALAIKUM..

ye sesungguhnya aku tak tau nak update apa kat blog ni. hahaha.. memang kering idea weh. eh2 salah. idea ada. tapi idea nak karang ayat tu takde, so tak jalan jugak kan?

so, meh sini aku nak share beberapa gambar yang kau edit tadi. baru sat ni ha aku edit. nak tengok tak? kalau tak nak takpe. pergi main jauh2.

tarik nafas dalam2. jangan lepas2. hahaha.. maka dengan ini mempersembahkan...............

*ni gambar yang memang seriously takde motif*

*ni pun gambar takde motif jugak*
erk.. motif entry ni? takde motif. hahaha.. aku just nak memastikan aku mengupdate blog aku hari ni. daripada terbiar sepi kosong begitu saja. kesian dia. ehehehe..

eh itu je. insya ALLAH petang atau malam ni aku update lagi kalau idea mengarang ayat tu datang. tunggu ye semua. :)

kalau suka boleh like. kalau tak suka......................... buatlah apa yang korang suka.

selamat berbuka kawan2!! jangan duduk depan lappy je ye. pergilah baca quran tu sekali. buat solat sunat ke, gemuk sikit pahala ramadhan korang.

till then, assalamualaikum..

p/s: siapa pergi bazaar?
belikan aku tepung pelita sebakul.
eh2 jangan membazir ye korang.
beli yang perlu je :D

thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

No comments: