Saturday, August 6, 2011

psstt.. sok.. sek.. achum..

ASSALAMUALAIKUM..

ye korang takkan sempat nak rindu aku sebab aku dah menjelmakan diri kat sini balik. muahahahahahatuih....

ok ni bukan nak cerita pasal sains hayat ke fizik ke akaun ke sastera ke. takde3. ni nak tegur korang2 yang suka bebenau bergossip tak kira tempat, masa dan ketika serta apa yang korang gossipkan itu.



sebagai seorang perempuan, aku faham yang korang memang tak boleh nak resist perasaan nak bergossip tu. hahaha

tapi guys, ni kan bulan puasa, elok sangatlah tu kau dok mengumpat orang tu? hah? ce bagitau sikit kat aku. apa yang korang dapat kalau korang mengumpat orang kat belakang toilet sekolah? dapat bau busuk toilet tu adalah.

"eh senah, kau tau tak, si peah tu suka makan budu? tu yang mulut bau longkang tu....."
"eh yeke joyah? eh patutlah kalau aku bercakap dengan dia asyik bau tak sedap je. ish3.."

kalau ada orang cakap kat korang macam tu korang marah tak? menyirap tak? sedih tak?

kau sedih pun comel jugak ni. ish.. ni nak kena geget laju2 ni


bukan setakat bulan puasa je yang tak boleh mengumpat, bulan lain pun tak boleh jugak. tapi bulan puasa nilah time kita nak baiki diri kitra dengan mempuasakan amalan mengumpat kita tu.

aku tak kata aku baik sangat.

now, yang aku perasan, suka sangatlah jaja cerita artis A putus tunanglah. artis B bercerailah. artis C berak dalam seluarlah. dah takde benda lain nak cerita ek?


so, please guys. dosa yang aku buat selama aku hidup ni dah cukup gemuk dah. tak payahlah nak tambah kolestrol dalam dosa aku ye? tak payah post entry berbau gossip ni.


korang rasa kucing ni gemuk? dosa aku lagi gemuk dari beliau




apa? kalau taknak baca jangan baca kau cakap? memang aku tak baca. tapi bila jadi isu macam ni, aku tak dapat menahan diri aku daripada mengutuk korang yang buat ni. kan dah bertambah dosa aku. tak pasal2.


maaf ye kepada yang terasa. peace yaww!!


ingatan untuk aku jugak.


tu je, assalamualaikum..


thanks for reading!!
ukhuwah fillah abadan abada..
:)

1 comment:

K said...

betul, setuju. orang yang bukan artis pon dah macam artis.